Koordynacja pomocy dla poszkodowanych – ważne informacje
W związku z wystąpieniem ekstremalnych zdarzeń pogodowych wywołujących powódź na terenie województwa lubuskiego, pragniemy przekazać ważne informacje dotyczące koordynacji działań pomocowych dla osób poszkodowanych.
Ze strony Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego koordynatorem pomocy jest:
– Pani Magdalena Tokarska – Pełnomocnik Wojewody ds. społeczeństwa obywatelskiego.
Kontakt: 784 631 281, e-mail: pełnomocnik.obywatelski@gmail.com
Informacje o miejscach zbiórek, wsparciu będzie można również uzyskać na dedykowanym funpage’u: https://www.facebook.com/profile.php?id=61566070499523
Ze strony samorządu wojewódzkiego koordynatorem działań pomocowych jest Regionalny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze. Osobami odpowiedzialnymi są:
– Pani Agnieszka Krzaczkowska – Dyrektor ROPS
Kontakt: 607 374 499, e-mail: a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl
– Pan Tomasz Wróblewski – Zastępca Dyrektora ROPS
Kontakt: 68 32 31 882, e-mail: t.wroblewski@rops.lubuskie.pl
Ze strony Marszałka Województwa Lubuskiego koordynatorem działań dot. zarządzania kryzysowego jest:
– Pan Grzegorz Kurowski Kontakt: 609 366 855, e-mail: g.kurowski@lubuskie.pl
Prosimy o kontakt z odpowiednimi osobami w celu uzyskania wszelkich informacji oraz pomocy. Szczegółowych informacji można uzyskać pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-lubuski/koordynacja-pomocy-dla-poszkodowanych–wazne-informacje