Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
WYMAGANE DOKUMENTY: • wniosek w sprawie zmiany istniejącego lub opracowania nowego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego • kopia mapy obejmującej nieruchomość będącą przedmiotem wniosku
PROCEDURA:
Wniosek jest tylko propozycją dotyczącą rozwiązań w zakresie planowania przestrzennego. Złożony wniosek nie zobowiązuje organów gminy do podjęcia działań w zakresie planowania przestrzennego.
Zarejestrowany wniosek jest analizowany przy dokonywaniu przez wójta gminy okresowej oceny aktualności obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz obowiązujących planów miejscowych.
W przypadku stwierdzenia zasadności wniosku Rada Gminy Pszczew podejmuje uchwałę o przystąpieniu do zmiany obowiązującego planu miejscowego bądź sporządzenia nowego planu miejscowego. O podjęciu uchwały ogłasza się w sposób określony w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Procedura zmiany planu miejscowego bądź sporządzania nowego planu miejscowego może trwać co najmniej kilka miesięcy, co wynika z przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
• Dodatkowych informacji udziela inspektor Janusz Leśny, tel. 95 749 23 18, e-mail: budownictwo@pszczew.pl