Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa dotyczy drzew, które rosną na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych i są usuwane na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Właściciel nieruchomości jest obowiązany dokonać zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa, jeżeli obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 5 cm przekracza:
- 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego;
- 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego;
- 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.
Wymagane dokumenty:
- Druk zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa
- Klauzula RODO
- Mapka /rysunek określająca usytuowanie drzew na nieruchomości
- Zgoda ewentualnych współwłaścicieli nieruchomości na usunięcie drzewa.
- Wniosek o wydanie zaświadczenia
Dodatkowych informacji udziela podinspektor Magdalena Adamska tel. 95 7492317 e-mail: srodowisko@pszczew.pl